Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-04, 13:32   #1
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NBA 4+5/3


Tar tag i detta för att stressa och hetsa perfa att komma ut med sina picks!


En uppsjö av matcher väntar oss och en redan 21.00 där Nets/Raptors möts och Nets blivit en 2.5 favorit.

Storbettare Harrisson går på Nets men sharps egna Ace in the hole går emot och tar Raptors!? mer om detta i perfas rek..


Jag tänker med all säkerhet lira på laget med ligans bästa record just nu, Spurs mot heat som igår gick totalt genom isen efter en grym första half.. Lite som Bulls natten innan.

Spurs 35-24 ATS och Miami 28-30 ATS.

Heat lirar grymt mot lag med dåliga stats(29-2) medans de är 14-16 mot lag med vinnande stats.

I skrivande stund hittar jag ingen info om Parker kommer spela, men ersättaren George Hill har gjort bra ifrån sig och efter att de torskade bortamötet med Memphis så kom de tillbaka hårt mot Cleveland.

De har fått en dags vila, har hemmacourten mot Miami som borde vara lite rubbade från igår.
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 13:36   #2
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
Tar tag i detta för att stressa och hetsa perfa att komma ut med sina picks!


En uppsjö av matcher väntar oss och en redan 21.00 där Nets/Raptors möts och Nets blivit en 2.5 favorit.

Storbettare Harrisson går på Nets men sharps egna Ace in the hole går emot och tar Raptors!? mer om detta i perfas rek..


Jag tänker med all säkerhet lira på laget med ligans bästa record just nu, Spurs mot heat som igår gick totalt genom isen efter en grym första half.. Lite som Bulls natten innan.

Spurs 35-24 ATS och Miami 28-30 ATS.

Heat lirar grymt mot lag med dåliga stats(29-2) medans de är 14-16 mot lag med vinnande stats.

I skrivande stund hittar jag ingen info om Parker kommer spela, men ersättaren George Hill har gjort bra ifrån sig och efter att de torskade bortamötet med Memphis så kom de tillbaka hårt mot Cleveland.

De har fått en dags vila, har hemmacourten mot Miami som borde vara lite rubbade från igår.
1. Hets fungerar inte på mig.

2. Nu ska vi ta det lite lugnt med hyllningar osv, jag är fortfarande rookie och mitt sample på NBA är vääääldigt litet. Så håll dig ifrån sådant. Haha.

3. Parker kommer inte lira mot Heat.

Citat:
TONY PARKER OUT 2-4 WEEKS W/ STRAINED CALF

Tony Parker (calf) will be sidelined 2-4 weeks with a strained left soleus muscle.

The Spurs are cruising along at 49-10 and should be able to weather his absence without too much trouble, but the same cannot be said for Parker's fantasy owners. George Hill gets a huge boost and should start at PG, Gary Neal will have an increased role once he returns from injury, and Manu Ginobili also figures to be more active. Owners scrapping to make the fantasy playoffs may have no choice but to cut Parker for a healthy player.

Feb 28, 4:03 PM

Senast redigerad av Overkill den 2011-03-04 klockan 13:37.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 13:58   #3
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 307892


Tog alltså denna redan igår kväll, den har börjat mova sig lite neråt vilket jag också trodde den skulle göra.

Plojmatch tillika ligamatch i London ikväll, bra att de breddar intresset för sporten IMO. Raptors tycker jag har sett bra ut senaste tiden men de har inte fått den utdelningen som de borde fått och det hänvisar jag mestadels till att deras defence måste snyggas till (eller hur, Vlad? ). Inga nya skador i truppen så den är intakt.

Nets med sex raka losses, på slutet har de dessutom valt att inte spela något defence at all (111ppg against last 3) och på köpet har skyttet varit lite sämre än vad de kan och då vinner man inga matcher. Williams är probable för spel ikväll men har problem med en vrist så frågan är om de vågar chansa eller om han spelar i morgondagens B2B-game, också den i London, istället eller inte alls? Hans fru väntar även hans fjärde unge, så en del av matchfokus kan påverkas i detta fall. Även Farmar är probable för kvällens match men har ankelproblem sedan förra helgen.

Citat:
Toronto is 7-2 SU against New Jersey over the last 3 seasons.
IMO är denna match jämnare än vad oddsen säger.

Senast redigerad av Overkill den 2011-03-04 klockan 22:02.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 14:12   #4
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Intressant läsning!

Läste även att det är lite taskig motivation bland Nets spelare att åka till Europa, det hade klagats över trötta ben under flygningar mm.

Rygg!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 14:17   #5
 
Kefts avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 60
Sharp$: 283
Standard

Ryggar dig också perfa, det är upp till bevis nu
Keft är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 16:37   #6
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite mer om Miami @ San Antonio

Citat:
SAN ANTONIO is 35-24 ATS (+8.6 Units) in all games this season.
SAN ANTONIO is 544-469 ATS (+28.1 Units) as a favorite since 1996.
SAN ANTONIO is 352-296 ATS (+26.4 Units) in home games since 1996.
SAN ANTONIO is 8-0 ATS (+8.0 Units) in home games against Southeast division opponents over the last 2 seasons.
SAN ANTONIO is 33-19 ATS (+12.1 Units) after a non-conference game over the last 2 seasons.
SAN ANTONIO is 38-23 ATS (+12.7 Units) after a win by 10 points or more over the last 2 seasons.
SAN ANTONIO is 20-37 ATS (-20.7 Units) in a home game where where the total is between 195 and 199.5 points since 1996.

Head-to-Head Series History
SAN ANTONIO is 3-1 against the spread versus MIAMI over the last 3 seasons
SAN ANTONIO is 3-1 straight up against MIAMI over the last 3 seasons
4 of 4 games in this series have gone UNDER THE TOTAL over the last 3 seasons
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 17:21   #7
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Plojmatch tillika ligamatch i London ikväll, bra att de breddar intresset för sporten IMO.

Nets med sex raka losses, på slutet har de dessutom valt att inte spela något defence at all (111ppg against last 3) och på köpet har skyttet varit lite sämre än vad de kan och då vinner man inga matcher.

Undra om resp coach får en liten lapp från Stern, typ: "Offence sells tickets"

Galet med DWill då det har snackats om att man kanske stänger ner honom för säsongen, men det ser ut som om han spelar ikväll

Citat:
Deron Williams will start Friday's game in London despite two gimpy hands, including a left hand bruise that "has not significantly improved.

Raps +3 2u
Raps ML 1u


lean över
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 17:32   #8
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
Lite mer om Miami @ San Antonio

Jag skulle bortse från dessa stats då Heat är helt nytt lag.

Men, eftersom Spurs har haft samma coach i 10+ år och har också haft den större delen av starters för ett antal år, så kan det vara värt att se vad Spurs gör i situationen.

Jämför Spurs mot topp #5 motstånd, hemma om fav senaste par åren och kör det också mot förra året då Parker missade en hel del matcher.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 17:38   #9
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg

Jämför Spurs mot topp #5 motstånd, hemma om fav senaste par åren och kör det också mot förra året då Parker missade en hel del matcher.
Kör det i din Professor Baltazar maskin,så får vi se vad du kommer fram till,Arch.Jag ryggar vad som.

Rygg på;

Raptors ML
Raptors +3


Känns som 50/50 match,Raptors skytte och Williams fatigue fäller avgörandet?
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 17:38   #10
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 307892


Tog alltså denna redan igår kväll, den har börjat mova sig lite neråt vilket jag också trodde den skulle göra.

Plojmatch tillika ligamatch i London ikväll, bra att de breddar intresset för sporten IMO. Raptors tycker jag har sett bra ut senaste tiden men de har inte fått den utdelningen som de borde fått och det hänvisar jag mestadels till att deras defence måste snyggas till (eller hur, Vlad? ). Inga nya skador i truppen så den är intakt.

Nets med sex raka losses, på slutet har de dessutom valt att inte spela något defence at all (111ppg against last 3) och på köpet har skyttet varit lite sämre än vad de kan och då vinner man inga matcher. Williams är probable för spel ikväll men har problem med en vrist så frågan är om de vågar chansa eller om han spelar i morgondagens B2B-game, också den i London, istället eller inte alls? Hans fru väntar även hans fjärde unge, så en del av matchfokus kan påverkas i detta fall. Även Farmar är probable för kvällens match men har ankelproblem sedan förra helgen.



IMO är denna match jämnare än vad oddsen säger.
Ibland defense,ibland offense,ibland båda

Nej men våran framtid Amir och DeRozan har spelat bra så allt är inte nattsvart i Toronto och James Johnson vår nya SF från Bulls ser ut som en bra acquisition så här långt.

Gillar också Raps idag så jag kör även om det mesta går illa den här veckan men måste vara bra när jag är på samma sida som dig då du är het nu

Ogiltigt spel-ID: 308654


Ogiltigt spel-ID: 308653



Let's get this
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 18:39   #11
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Vad tror ni om att Bogut+Gooden och är ute iväll, ger Bucks för möjligheter? Är lite inne på Suns nu när jag dessutom ser att Ilyasova är tveksam. Såg Suns i senaste OT-vinsten och tycker att dom börjat hitta rätt i sitt spel. Bucks inte lika framgångsrikt på sistone och utan Bogut känns dom inte så tunga under korgarna.
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 18:47   #12
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Kör det i din Professor Baltazar maskin,så får vi se vad du kommer fram till
Maskinen är inte SÅ specifik, måste göras manuellt. Varför tror du jag sa åt honom att göra det
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 18:56   #13
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KONTUR Visa inlägg
Vad tror ni om att Bogut+Gooden och är ute iväll, ger Bucks för möjligheter? Är lite inne på Suns nu när jag dessutom ser att Ilyasova är tveksam. Såg Suns i senaste OT-vinsten och tycker att dom börjat hitta rätt i sitt spel. Bucks inte lika framgångsrikt på sistone och utan Bogut känns dom inte så tunga under korgarna.

Gooden har varit borta väldigt länge (nån månad) och Ilyasova, även om han kan producera med minuterna, är bara en av flera duktiga spelare på positionen.
Bogut är klart avbräck, speciellt då man spelar mot pick'n'roll mästaren Nash och Gortat har varit rätt bra inside och faktiskt bra på att spela pick n roll. Bucks försvar lider utan Bogut.
Å andra sidan spelar inte VC och Frye är tveksam för Suns iom att de kolliderade och Jennings är riktigt snabb och lär kunna blåsa förbi Nash lite som han vill.
På det stora hela skulle jag dock vara mer säker att rygga Nash även om idag är det närmare 50/50 än 60/40
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KONTUR (+1)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 20:02   #14
 
FoxMulders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 279
Sharp$: 3890
Standard

Nash har haft ett bedrövligt skytte efter all-star breaket. Han är en av de bästa skyttarna vanligtvis, men har haft svårt att producera poäng under denna roadtrip.

Carter lär nog inte komma till spel inatt (såg ut som en hjärnskakning), men han har å andra sidan inte direkt glänst sen han kom i december, så hans frånvaro kommer nog inte skada laget alltför mycket.

Frye har verkligen höjt sig på sistone, och förutom det att han nu sätter sina skott spelar han även bra defense. Tror att han kommer till spel inatt, hans skada såg inte så allvarlig ut och det ska nog till mycket för att han inte ska spela.

Det som verkligen talar för Suns nu i slutspelsracet är värvningen av Brooks (i utbyte mot Dragic). Man har ganska bra material på bänken och i och med att Brooks kommit in nu tror jag att laget förstärkts avsevärt. Mot Celtics lyckades bänkspelarna outscorea sina egna starters med 63-40, och man hämtade nästan ikapp ett 29poängs underläge.

Men trots att Bogut är borta, tror jag att det blir en tuff match. Suns kan vara svåra att lita på.

Senast redigerad av FoxMulder den 2011-03-04 klockan 20:04.
FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 20:23   #15
 
rickenzs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 818
Standard

Vad tror ni om Magic ikväll? Har dom nån kräm kvar i sig efter mötet med Heat?
rickenz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td